måndag 3 augusti 2009

Lång tiiid och ingen sjöööö

Hallååå eller ??
Ja det var väääldigt längesedan jag skrev, vart i väg på semester och jobbat.
Men det har ju hänt en heeel del..
En sak ska jag genast berätta.....
Jag har fuskat med GI !! Riktigt rejäääält.
Ja ja, det ska bli ändring.. Fy på mäj, men det var ju semester hahahaaaaa jaaa.
Då gick GI-Hanna på semester.
=)
Ja, vi hamna i Västra Götaland. Mitt i mellan Borås och Göteborg.
Rävlanda Is the place.. Ja liten ort.. Lortig stuga.
Stugan var sååå mycket renare när vi lämna stället...
Liseberg fick sig ett besök. Åska Hagel och driv-is var det den dagen. Yihaaaa..
Men barnen stannade kvar med Jesper och Jenny.
Vi åkte hem vi andra. Hade en väääldigt glad man med oss då... =) NOT.
Ullared/ Gekås fick vårat besök oxå. Borås fick känna på dalfolket...
Ja, småutflykter blev det...
Amanda åkte på världens öroninflamation.. plus hörselgångsinflamation.
Thomas blev dunderförkyld och nu är han döv på ena örat.
Man tror nästan att man är på ett ålderdomshem nu. För TV:n dånar i 200 och han hör sååå dåligt ! Hahhhaaaa
Jag och Jonas har klarat oss hittills.. peppar peppar..
Julia fick ett kräk anfall sista natten i stugan, över heeeeela sin mamma lyckades hon kräkas och samma för Thomas fast inte över mig utan där det ska vara, på Toaletten.
Familjen Forslund/Olsson klarade sig liite bättre, men med snorig son och snorig pappa.
Alltså vilken underbar semester *s*
Har inte heller kunna bloggat p.g.a att jag skulel överaska min kära syster som fyllt 30 i fredags..
Såå drygt att inte svara i telefonen och skicka mess att vi är dundersjuka och orkar inte prata m.m.. men fredagen kom och äntligen så fick jag släppa loss orden.
Sååå kul och överaska syrran, blev såå lyckat.
Säger bara vilka vänner syster har, som lyckats göra något så här kul åt henne.
Hemresan gick rätt bra haha.. jo bra men åååh vad alla var dåliga..
Julia kräktes ned heeela bilbarnstolen. Thomas hade feber och vråldålig. Amanda ville hem så fort som möjligt ( Killen väntade). Jonas, han var bara tyst och jättetrött.
Jag var som en zombie vid ratten.
Tur att det fanns kaffe. Annars hade jag kört ner i diket med flit och sagt till som andra att nu ska jag sova.
Annars var semester bra..
Bilderkommer senare... har typ 5 miljoner med bilder.. =)
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

va kul o överraska systra din!! =D sånt är ju alltid så kul!
Tråkigt att ni typ alla blivit sjuka, hoppas ni kryar på er snart!
kramar kusin malin