måndag 31 augusti 2009

Det går trögt nu..

Jag klipper till lite här och där. Men jisses vad segt det går med badrummet.
Som om jag tappat luften och har svårt att hämta tebax den.
Men det blir bara vitare och vitare.. *s* hmm nu är jag där igen !
Vitt vitt vitt !
Men det blir färgklickar i badrummet..
Lite före bilder här nedan:
Funderar på att spraya vår badrumsdörr svart. Möblerna ska oxå bli svarta.
Sen blir det nog en dekorpalst text på badrumsdörren =) Ovanligt.. Inteee.
Jag har blive beroende.. Bilder kommer så småningom..
Ne, nu är middagen klar och ska dukas och fixas..
Ha de så bra.. bye bye
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så pysslig, jag orkar inte göra nåt just nu! latast i stan.
Går här hemma och suckar över hur det ser ut men orkar inte ta tag i nåt. Det där med dekorplasten var smart. Var köper du den och limmar du fast den på väggen när du gör text mm?
Skulle vilja göra nåt roligt i tvättstugan som man tillbringar halva livet i ;)
/Uwis