fredag 28 augusti 2009

Åååh jag har tapetångest

precis så känner jag mig.
Vill ha något nytt, något roligt, något lattjo.
Något som får en att säga: WAOW ! sååå läckert..
Hmm men jag kan inte hitta på det... *suck*
Kollar igenom det senaste numret av PLAZA interiör för att få en kick i baken...
Kikar på bloggar som ger sååå mycket inspiration.. t.ex:
Fru Sätterlund hon är min inspiration till Dekorplastens Värld och mycket mer.
Inspiration & Design.. gav mig ny syn på färg i hemmet..
Det är ju såå häftigt. Även hon inspirerade mig till dekorplast.
Nu i veckorna har jag upptäckt en ny inspirations källa inom bloggvärlden:
Room by sofie hon har nu en inredings-skola i 10 avsnitt. Jag kommer och följa varje avsnitt.
Har redan fått idéer till hallen... så nu ska det fixas till...
Vill ha såå mycket tips till en läcker tapet till hallen.
Jag har ju redan tapetserat nytt i hallen. Men jag ledsnade. Snacka om att vara rastlös =)
Jag har varit väääldigt vit "hjärntvättad" fattar inte varför..
Kram

Inga kommentarer: