fredag 8 maj 2009

Svämmel tajm..

Ja här sitter jag o glor på nätet... Kolla lite på inredning.. slinker in på IKEA´s hemsida.. drömmer om det dära stora kontot... Obegränsat med Pängää.. MTV dånar musik... Julia sover.. jag väntar på att hon ska vakna.. då det blir gröt tajm. Nyss spelade dom en sådan bra låt.. Akon.. och flera låtar ja o då blir jag så där typ dansglad.. vill dansa..sprätter till i dansnerven..känner mig som en 20 åring på krogen.. ja så där glad och iiiiiiii min låt upp o dansa.. o yeah.... lätt berusad.. står mitt på dansgolvet och äger heeeela stället.. värsta Breezern i handen som man halsar lätt ur.. oooh yeah.. Me the Dancing Queen.. ja man tror att man är värsta Hot hot Baby på att dansa.. tur att ingen ser.. tror jag.. haha utanför så går folk o såg en morsa som svängde om som f*n.. In Tha Livingroom.. Went to a DISCO room.. öööh. jomen visst.. skit i de ! Jag bjuder på de.. gör inget.. Då fick dom sig ett skratt. Snart är syren häcken så grön så jag kan springa naken här hemma hahaa.. Neeej inte skrämma grannarna nu.. stackars dom.. Ja vad gjorde man för 15 år sedan ? 19 snart 20... Längtan efter att handla på Systemet.. Coolt.. kommer ihåg när jag blev magiska 20 år... Alltså vet inte hur många systembolag i Stockholm jag handlade på den dagen.. Åkte runt hit o dit.... Fest fest.. Eller när man tog stundenten.. haha.. Jisses.. ja det är ett helt kapitel.. // Hau de gått..

4 kommentarer:

Erica sa...

Jag är nog en av få som INTE handlade på systemet dagen när jag fyllde 20. Faktiskt så dröjde det flera månader... präktig nykterist? Knappast! Vi hade nyligen varit i tyskland och jag hade väl ungefär 20 vinflaskor i förrådet ;P

Erica sa...

Hehe, tyvärr är du lite sent ute. Jag fyllde 20 för tre år sedan (exakt om tre dagar faktiskt) så dom flaskorna är long gone ;)

Uwis sa...

Åhh, nu blev jag sugen också! Nästa helg så skall Uwisen på partaj, längtar som en tok!! Måste nog inventera "barskåpet" för att sen om man kan hitta några skvättar av allt möjligt :)

hemmahanna sa...

Hehe, jag har varit på systemet idag, behövde inte ens visa leg så jag är nog gammal............

Var på Åhlens i Götet häromdan, satan vad mycke snygga designgrejer de har, dyra som skam bara, annars hade jag köpt hela varuhuset. Jag "kom undan" med en solhat med noshörningar på till Lilltjejen.