måndag 11 maj 2009

Long time ago.. ja precis...

Ja det har gårr några dagar... Uuuhh jag vet.. men har haft liiite mycket och göra.. T.ex : möblera om, IKEA, fixa o trixa, dator laddare paj till LAPTOPPEN.. *suck* så inga bilder blir det heller... allt e på el digitalcameros... Men jag pysslar och jag lever... Men det är synd att jag inte ens kan visa vad jag gjort.. men jag är inte klaaar... Vi var till Ikeas i lördags.. åååh allt det jag skulle ha var slut... TYPIST ! Så det blir en sväng till... för vem säger nej till Ikea ? Inte jag iaf.. men Thomas.. Han stod ut på Ikea i nästan 4 timmar... Grattis Älskling ! Ja ska nu kika på alla som bloggat så duktigt.. Jo förresten... vi ska ha en helg för oss själva... Julia är så klart med.. men utan stora barn. SÅ vi ska försöka och hitta en mysigt ställe och åka till. Förslag Önskas.. Vart skulle ni göra om ni fick en helg som vi ? Ha de bra in cyber...

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Ta in på Dalecarlia hotell och SPA, inte så dyrt och urmysigt! Dessutom har de väldigt god mat...romantiken är på topp! Ha så mysigt! Kram Therese

Uwis sa...

Åhh så mysigt med en egen helg! Jag skulle nog också ta in på hotell, äta gott på något mysigt ställe. Nu är grön av avundsjuka! ;)