söndag 24 maj 2009

Grill Tajm !

Vi hade tur med vädret , så som det växla emellan regn och sol.
Kändes som om vi skulle få stå o grilla med paraply. Men molnen vek sig undan och solen lyste varm o skön...
Jag missa som vanligt att ta bild på Middagsmaten men efterrätten fick jag med iaf..
Vi grilla Fläskfilé med hemmagjorda klyftpotatis garnerade med Bacon och Ost,
Sallad med fetaost och allt där till.

Efterrätten bestod av Key Lime Pie.. Mmmmums.. Sååå god.

2 drinktips oxå har jag:
Drink Nummer 1
Häll allt detta i en 33 cl glas:
Pressa saften ifrån en halv Lime
fyll på med 3 cl Bacardi Razz och fyll upp med Sprite.
SuperGott ! Fräsch Sommardrink !
Drink Nummer 2
3 cl el 6 cl Bacardi Razz
Sedan fyll upp glaset med Sommarens Gästspels Cider ifrån
Rekoderlig 2,25 % Hallon- Mango finns på ICA.
SmarreBarr...

2 kommentarer:

Uwis sa...

Men åhh, vad jag stavar som en kratta idag!!

Uwis sa...

Mmmmmmm.. spn där paj är god! När skall jag komma ;)