måndag 4 maj 2009

Bloggedi bloggedaaa..

Hmm värst vad dålig jag har blive på uppdatera bloggen märker jag.. ibland har jag sååå mycket jag vill skriva o då är det Upptaaaaget.. *suck*
Idag har jag jobbat som vanligt varannan måndag.. Skulle nog kanske hoppa in lite mera..
Men neeee ska försöka njuta av mammaledigheten.. Denna tid kommer inte tillbaka.
Vill ta vara på varenda sekund med Julia... Hon ger så mycket..
I natt kände jag att jag lever... Gick o la mig vid 23-tiden... Hann nog sova 1 timme...
Då vakna Julia och var super Täppt i näsan..
så det var bara att sticka upp o hämta näs-spray o snorsugen.. och fixa o trixa...
sen skulle vi få henne o somna om.. uuuhh mmm lättare sagt än gjort men tillslut så.
Så när klockan ringde på morgonen var jag lagom trött i planeten..
I Helgen så grillade vi hela helgen.. så gott.. Julias farfar bjöd oss på grillmaten i Lördags och det var supergott.. Tack igen..
Igår Söndag, så var jag ute och gick i 1½ timme.. Så skönt...
I morgon så ska jag ut på promenad igen.. Ska gå runt Älven.. Med GabboBabbo *S*
Det ska bli kul.. så nu hoppas jag vädret bli superbra... lagom varmt...
Hmm undra om jag ska ta med något tuggbart.. GabboBabbo skulle ju ta med Kaffe..
Ja vi få se vad kärringa skä bjude på... Eller vad säger ni ?
Ha det fin fint där ute...
/ Johanna

Inga kommentarer: