onsdag 1 april 2009

I did it.. Step up to the planka...

Ja så var plank-passet gjort.. o vad var det jag sa.... man kommer aldrig över på den andra sidan.. öööh.. o när väl jag kom över så var dom andra tillbaka igen till ursprungsläge och Johanna kvar på den ena sidan, hehe. Såååå skönt! Alltså jag hade tänkt att bli Bitch 2009 och detta är faktiskt en bra bit på väg.. Men dessa hängbukar och hängpukor och hängröv ska ju väck.. Ok jag är inte 20... suck, jag råka nypa mig själv i armen och vakna igen ur komat =). Nog om Häng och plankor... Julia O jag var med Jenny O L till Gustafs idag.. Inte Skääääääve(Skedvi)... som jag trodde. Där var det sång och lek för små barnen.. Julia gillade när Prästens man spelade gitarr till låtarna... Gillar när det är så där sångstund för barnen.. man kommer närmare föräldrarna och barnen. mycket mysigare än Fenix... Skit i de nu... Jag är trött... (Tack Jempa för att du drog med mig dit) ... så där skönt trött.. Ska kolla på Greys nu... vågar inte kolla på annat för då blir man utskälld av halva släkten =)) Imorgon ska vi våldsgästa Insjön...

1 kommentar:

Jenny sa...

Du fixade steppen galant!! =)
Duktig du!
Ses imorgon..