tisdag 31 mars 2009

Jag o mina Johannor..

Idag har jag varit på Me&I visning... Väldigt fina kläder... Inte allt men en hel del.. Ja man behöver ju inte tycka att allt är snyggt, för vem tycker att allt är snyggt på Kappahl eller Lindex ? =) bjöd Jenny på lunch idag och fika.. trevlig trevligt... Tack Jenny för att du stod ut med mig idag =) Hon försöker o få med mig på Step Up på Friskis I morgon.. hehe Hmm det är ju super kul men jag kommer aldrig på hur man hoppar över till andra sidan av brädan... Kommer så väl i håg när jag tränade på S.A.T.S i Vällingby. Alltså jag blev tokig.. först så står man där o skuttar upp o ner på denna bräda till jädrans bra musik ok... men så helt plötsligt så står alla på andra sidan... men inte Johanna... hon står kvar där och försöker göra en rörelse som får en att skutta över tíll andra sidan.. hmm precis när hon kommit över på andra sidan då har alla andra hoppat över och tillbaka på ruta ett.. hehe ja så kan det gå men jag lär mig väl det snart... =) ja det var dagens bravader.. ska snart gå sova.. blir upphämtad i morgon kl 09:15.. Skä tä skäääve (ska till Skedvi, på svenska) Ja tack o go´natt.. Just de ja Dop Bilder.... De kömme de kömme..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jenni sa...

Känner med dig när dt gäller step up är precis lika dålig på det där och för att inte tala om när man ska sätta in två bräder. Räcker inte den förvirring man har redan med den ena.

malin sa...

hihi ni är absolut inte ensamma! =P
Men samtidigt gäller de att ha lite tålamod! Går man fler gånger än en så sitter de snart ;)