söndag 15 mars 2009

Fest Romme Bandvagn TurboLiljan med skrubb

I Lördags så var jag med jobbet till Romme Topp stuga..
Vi åkte upp med Bandvagn.. Holy shit om jag får lovatt säga så... alltså jag var supernervig när vi åkte upp.. det skakade och bullrade.... men tillslut kom vi fram.
Vilken mat ! Det var så gott ! Helt underbart gott ! Ja magen den var vääääldigt putig..
Vi fick doppa oxfilé i en gryta på bordet. Kommer inte ihåg vad det heter.. Sedan var det sallader, potatis i olika former, pasta, Röror, såser osv... Mmmm så gott.
Resan nedför backen var mycket mer bekväm.. ( lite cider innanför rocken) =)
Vi fortsatte färden in mot stan, där satte vi färden mot Liljan... och 90:- i entré och 1 Öl i baren och sen var det dags att lämna stället.. (rekord 20 min på Liljan) Hmmm kändes som om man hamnat helt galet fel.. Jag funderade på att åka hem men jag som är så svårövertalad hakade lätt på dom andra... Vi fick då en fantastisk idé.. Skrubben ! Jaaaaa vad kul... ja Borlänge folk fattar nog ironin.. hehe och det är en liten städskrubb.. där satt vi 6 pers och pimplade hallonsaft, tur att man hade trevligt sällskap för då spelar det ingen roll vart man sitter & dricker, då kan man ha kul i tvättstuga t.o.m
Det blev dags för att åka hem.. fick skjuts av en kollegas son som rastade tanterna i Borlänge Town....
Ja så kan det gå för en när haspen inte sitter på... The Man tyckte inte om Vitlöksdoften som forssade ut genom min andedräkt *s* hmm har jag lukta så på krogen hahahhahaaaaa..
Det gjorde nog vi allihopa... That´s life
I dag är Julia 4 månader.. Jisses vad tiden rullar på....

Inga kommentarer: