lördag 14 februari 2009

Kusin Vitamin har varit på besök hos oss

Fredagen den 13:e gick bra för oss... Jenni & Oscar kom förbi.. och sov över tills i dag.. dom skulle hälsa på ett par vänner till dom i den andra staden här i dalarna..
Men jag säger då de.. Alltså jag ska ju ha allt under kontroll.. haha trodde jag ja.
Skickar sms till Jenni o frågar om dom skulle komma upp på fredagen.. *harkel* Jenni ringer upp o säger att vi hade kommit överens om det att hon skulle ringa mig när
dom var på väg till Borlänge..
Ahaaaa mitt jädra pucko!!
Nej jag är inte en snurrig bebis morsa .. .. =))
Ja ja super nice dom är på väg..
och jag har ju precis lagom med tid att förbereda middags maten.
Mannen for i väg för att bestämma igen på isen.
Jag ensam hemma del 898. Hurra för dig idag..
Fixa till Canneloni fylld med kyckling, soltorkade tomater, ricotta ost och en massa goda kryddor och göra ett av världens godaste bröd..foccacia haha!! Kolla in nedan !!

Jag brände brödf*n!! När Jenni o Oscar ringde och sa att nu är vi där om 24 km.. Jeeeeesus vad bråttom jag fick... men när dom ramla innanför dörren stod jag fortfarande med kyckling-fyllningen i högsta hugg i grytan... men när väl maten var klar så smakade det så gott så..

Middag kl 21:00.. ja, men maten smakade gott.. *S*

Ha de gott!! Tjoff

/Johanna

Inga kommentarer: