lördag 10 januari 2009

Blogg Torka?? Neeeeeej Inte då.. LAT? Yes mam..

Ja precis, lat är förnamnet. Alltså jag har velat skriva men just då när jag är i farten så är det något annat som kallar. Hungriga barn, tvätten skall hängas innan Lill-skruttan vaknar, maten är precis klar, tv-program, dricka kaffe.. åååh vilka dåliga usäkter då! *kadisch* på mig. Spanka upp sig själv ja det kan jag. Höhöhööö.. Lill-skruttan vägen 5000gr!! ooh yeah, och är 57 cm. Så nu ska vi gå in på storlek 62 snart Yihaaa 2 månader är hon snart oxå. Ska försöka hitta en fin dopklänning. OJoj jag vill inte ha vilken som helst. Jag vill ha den finaste i stada!! Så nu kommer det att bli prat om dop ett tag.. hehe... Tjöta o tjöta.. ja jag har hamnat i baby-träsket. *s* jaha nej ska ha en ursäkt nu.. den är bra... Lill-skruttan vill ha uppmärksamhet... =)) Bye.. // Johanna

Inga kommentarer: