torsdag 1 januari 2009

Äntligen är allt över !

Nu andas man uuut !! God Fortsättnning på 2009 Idag har jag vare till dessa gröna containrar ( har säkert stava fel, är kung på det) och kasta bort alla tomglas och jag har pantat burkar o flaskor. Det är såååå fint i skrubben nu.. *S* Jag = sjuk? No way.. Jag e bara i städtagen.. Så slipper jag göra de sen. Helgerna är över.. eller nästan iaf. Men trettonhelgen är inget vi firar förrutom Jonas Födelsedag.. O han blir TRETTON år. Vi får alltså en tonåring i huset. O det har vi haft känningar av.. *uuh* Nu så tror han att han ska få vara uppe huuur länge han vill o vara ute länge på kvällarna. Hmm 13 år, ja det är en ålder man är mitt i av allt. Inte vuxen o inte litet barn, Fast man är ett barn ändå... Jobbigt värre va ?? hehe O Lill-Skruttan då.. Inge Kolik ännu ! Bara så ni vet.. In case of you think i have forget it... Jag vart nöjd med duknigen "förra" året. Visar en liten bild på det. Men det ska ju vara ÄNNU MER lull lull. Stolarna ska få ny skepnad. Men hur? Trolla med knäna kanske? Hmm undra vad som kan passa? Tips emottages mer än gärna.. Hörni! Kör så det ryker det är ju nytt år! Tjoff! Gone !

Inga kommentarer: