tisdag 30 december 2008

God fortsättning O Hej å hååå

Hallååå!! Jaha då är det nedräkning på gång. 2009 here we come.. Året som ska vara kaoset i våra liv. Det passar mig bra. Alltså mitt år. Jag Fru Kaos det är ju jag. Ja som i dag då.. Gick o slöhandla på Kupolen idag.. Ramla in på DUKA och kolla in deras rea. Alltså jag säger att dom har rätt bra BRA O HA GREJOR. Typ Dessert o förrättsgafflar.. Fäään va nice tänkte jag 50% ooh Yeah Rea rea rea Billigt.. Hehe, jo jo jag betalar o känner mig såå nöjd!!! Rullar iväg till mannen min som är på Game o handlar spel. Okaj,går omkring hemma o lallar o donar. (Fixa cheesecake tills i morgon) Kommer på att mina " Gafflar " jag inhandlat på DUKA idag ska ju diskas upp. Kollar in förpackaningen läser lite, öppnar locket.... Tappar hakan o säger högt till Thomas: Hallååå Mina gafflar har blive knivar!!! Alltså någon har bytt lock!! ¤%&//())(/&%¤##%& F*n hel-vete o J*vlar ååhh suck stön o Nyårsafton o allt har väl stängt... Nej säger Thomas.. öppet emellan 10-14 .. YES YES YES YES så nu hoppas jag att "Knivarna" finns kvar... då köper jag dom oxå *S*

Inga kommentarer: