tisdag 14 juli 2009

Keso Jobba Cykla

Joru, jag har jobbat 2 dagar nu.
I går cyklade jag till Jobbet. 4.8 km enkel resa.. sååå bra.. men jag måste höja sadeln.
Ingen höjdare att cykla med krokiga ben..cykel inga växlar..
Mer motion. Ooh yeah..
Idag blev det inte så mycket cykla..
det regna när jaa vaknade i morse
så då tyckte mitt lilla
huvud att ok, take the car... and so I did !
Dagens mat konsumtion:
Frukost: 2 ägg och majo och 2 msk keso
Mellis: 1 ägg och keso + en lite bit paprika.
Lunch: rester ifrån igår Kålröra + tomat
( Köttfärs, paprika, lök, vitkål kryddor, och grädde) Smarrigt !
Mellis: Keso och Gurka..
Hmm väääldigt mycket keso idag hahahaaaa
Middag: Kyckling innerfile med Bulgursallad (Vitlöksfrästa champinjorner, rödlök, gurka, fetaost, isbergssallad + 3 msk kokt bulgur + hemlagad cremefraiche sås.
Ja så imorgon ska jag cykla igen... blir väl super. Kanske måste ha ett litet intag av kolhydrater i morgon så jag orkar cykla...
Nä Go´natt ni alla i cyber, ska jobba i morgon igen...
Kram

Inga kommentarer: