lördag 18 juli 2009

Jobb, facebook, nja... Jag väljer något annat.

Hallååå
Ja det var några dagar sedan jag skrev..
Har varit liiite trött efter jobbet...
Appropå Facebook.. det är ingen grej för mig.
Jag gick med igen för att kika bilder ifrån en kollegas husrenovering.
Var ju superfint.
Försökte att förstå mig på detta FB... Provade lägga till vänner...
ja eller dom man känner.
Jaha, och det händer ? ooooh vilket drag värsta öset !
INTE ! hello...
det skrivs kommentarer och sen då ?
öööh jag gillade inte upplägget..
Man måste godkänna folk som kompissar och kanske är det någon man inte vill ha
någon kontakt med överhuvudtaget..
Men vill inte vara dum emot den.. neeeeee
då är det bättre att inte vara medlem på FB.
Man slipper vara vän med folk som man aldrig
skulle ens ta med tång hahahahahahahaaa....
Slipper se folk som man irriterar sig på andras vänner lista...
Så nu är jag INTE med i FB...
Från Facebook till något vettigare..
GI... enligt mig...
JO jag kör på som sjutton...
Vi var och ut gick i en timme i torsdags..
skönt som sjutton.
Så nu är det vägningen på måndag igen...
som jag är liiite nervös över.
Men det gör ju ingenting om jag skulle stå still..
jag har iaf något ner 5 kilo hittils.
och fleeer kilon ska det bli.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha