fredag 12 november 2010

Fredag Morgon, God morgon.
En kopp kaffe i näven och jag surfar i lugnet.

Jag har tjuvstartat !!!
Igår hände det!.
Kunde inte låta bli, blev bara så.
Stjärnor i fönstrena är beställt av barnen. Mmmm absolut håller med.
Så jaga fina fönsterstjärnor på fot i år blir det. *host* det visar sig.
Jag ändrar mig snabbt.




Panelgardinerna kommer ifrån Hemtex och dom vita ifrån IKEA.

Har börjat fundera på vad som ska baka och kokas här hemma till Julen.
Så vi får se.

Ha en super fredag !!

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

om du har börjat så kan fanemej jag åxå...har längtat så efter julgardinerna!!!!! kram vännen måste höras snart// M

malin sa...

ja de e alltid bra att börja i tid o planera allt som ska göras!
Då kan man njuta mer av julen sen när man slipper lite stress iaf =)
kramis

jenni sa...

Skit snygga julgardiner måste jag säga.

Emma sa...

Vad fina gardinerna var från Hemtex! Där får jag allt kika in någon dag och införskaffa, håller alla tummar för att de finns här också :)