torsdag 14 oktober 2010




Idag är det ett inlägg med saknad och sorg.

En vän som har en speciell plats i mitt hjärta.
 En Ängel, en ny stjärna som tänts i himlen.
Stjärnan lyser för hennes barn och man.
Lyser för oss.

Alla minnen som far fram och tillbaka i huvudet.
Så otroligt saknad av många.
Med hennes glädje och sin otroliga vilja
med livet.
Då undrar man varför
Varför ska det vara så orättvist

Tankarna går åt familjen, släkt och vänner.


Saknaden är stor, önskar jag kunde vakna igen och hoppas att allt var en mardröm.
Vet att du inte kommer tillbaka, men du finns alltid hos mig.
Ett hål i mig som är svårt att fylla igen.
 du var en del av mitt liv.
En del som jag aldrig glömmer.
Vill bara skrika !
Vill bara vrida tillbaka tiden.
Saknar dig, Kom tillbaka.
Men det gör du inte. Du är där änglarna bor.

Har kvar det du skrev...
Hur du kände o så kände jag med..

Kommer aldrig att glömma dig !

Citat ur min väns blogg:

Nu ska jag ta upp en helt annan sak och det va en kär gammal vän som messade mig idag. Vi kom ifrån varandra pga skilda meningar och brister i komunikation som gjorde att vi kom ifrån varandra. Allför ofta skills man som ovänner just för att man inte kan öppna munnen och tala om vad som är fel..alla har brister jag liksom du vi alla har det. Jag har saknat denna människa så enormt mycket och så är man hela tiden för STOLT för att återuppta kontakten.Saknar dej också BÄJB..CU next week..
Denna älskade vän saknar jag....
Snälla lilla älskade vän kom fram

KramiZZzzz



Skulle kunna skriva en novell, känns skönt att få skriva av sig och detta kommer att finnas kvar.
Så som du.

Saknar dig !

Johanna