söndag 19 september 2010

Fynddagen på självaste valdagen !

Detta urverk har jag sett på många web-shoppar och bloggar.
Tycker den är supersnygg.. Men har inte fått tummen ur röva, men idag..
wiiiihoooo 99 spänn på BILTEMA ! bara att slå till.
Då är frågan nu, vart ska vi sätta upp denna någonstans ?




Har sök med ljus och lykta efter den perfa fasadsiffran så fann jag den idag.
Blomsterriket hade min 2:a. Hela 33 cm hög ! I LIKE,  ALOT ! Endast 149 kr *kashing* jag slog till.





När jag lämnat butiken så åkte jag raka vägen hem. Jag var tvungen, även fast jag skulle ha stanna till vid Willys för att handla mat till middagen.
Nej, utan here we go the raka vägen hem ! O badaboom !
Så satt 2: där den skulle  !
Jag var så upprymd av glädje, jaaaa jag kräver inte så mycket för att bli så uppspelt.

Ha en trevlig söndag kväll !

Ciao

4 kommentarer:

viveka sa...

Grattis till dina fina fynd.. blir så glad för din skull..ibland ska man ha lite tur.
Det kommer bli så fint hemma hos er, men glöm inte att andas lite med. Stor kram från Vivi

malin sa...

Kul med shopping!!! =)
Vi har en sån där klocka i köket/matrummet =)
fast inga siffror, vi kör bara på visarna.
kramis

mumsfillibaba sa...

Snygg tvåa!! Synlig o bra!!

Jeanikee sa...

Ska vi byta hem sen när ni är klara???? Hoppas allt är bra med er och att lilla J är bättre. Kram