onsdag 25 augusti 2010

Det blev ett vitt HUS !

Ok, dålig uppdatering. Jag vet, har vart lite mycket det senaste dagarna så jag knappt kunna tänkt blogg.
Nu är byggställningen nedplockad... ooooh shit vad huset blev vitt ! ja värsta vita huset juh !
Känner mig så nöjd. Igår och i måndags så panik stressade vi upp fasadbelysningen.
Det blev superbra. ......
Fast jag ångrade mig att jag inte tog fler uttag för fasadbleysning....varför tänker man inte så bra när man e under tidspress ? helt plötslig får man frågan: Hur hade du tänkt dig de här då ? ööööh tänker en annan.. vadå oj, shit det tänkte jag inte alls på.. Hmmm...
Ja man får ju bra mycket med sig i garaget om man ska göra något liknade igen. Vassegoda...





4 kommentarer:

Remsan sa...

Så himla fint det blev. Vi bytte också färg från rött till vitt förra året. Alla varnade oss att det skulle bli för vitt, men vi är så nöjda.

malin sa...

Blev super fint!!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Riktigt riktigt snyggt!!! Jisses vad snyggt det blev :)

WOW.
Kram Therese

Jenni sa...

Viste inte att du bytt blogg adress, det var mamma som berättade det i går. Att du inte meddelat det.
Vad fint huset blir, blev jättebra i med vitt.