onsdag 11 augusti 2010

Dag 24 - Belysning - Glömska

Nu är det snart slutklämmen på utsidan av huset.
Vindskivorna har börjar falla på plats och stup o hängrör sättas upp. 



Mmm Utsidan ja. Insidan ska jag börja och härja med så fort jag bestämt mig för tapeter i varenda lilla vrå.

 Vi har nog bestämt oss för denna variant av fasadbelysning. Enkel stilren lite industriel look.
 Ja, Jag hoppas nu att det blir pricken över i:et.
Ibland beställer jag saker så där lite turbo på nätet och lika turbo så glömmer jag av att jag har beställt.
 Ta t.ex dessa snygga Bokstäver ifrån Ellos.
Så nu har dom damma i ett hörn och jag fann dom igen, hemma alltså.
Ja ja shit happens... men undra vart jag ska ha dom då ?

Ha de bra !! Ciao !

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Toksnyggt bruden!!! Herregud vad bra det blir :)

Sköt om dej!
Kram Therese

Jeanikee sa...

Jag älskar bokstäver! Skitsnyggt blir det! Ska vi byta hus???


KRAM