torsdag 22 juli 2010

Dag 7 och en Award !!

Sent nu, sitter och ska börja blogga. Då ser jag en kommentar att jag har fått en Award... Första gången och glad blev jag ! Super glad ! Så orken att blogga sent på natten blev genast lite bättre. Awarden har jag fått av Sofie, med sin så otroligt goda och mat-inspirerande blogg Mumsfillibaba. Tack Sofie !



Ska då skicka iväg till sju andra bloggar, som jag gillar !

Fru Sätterlund

CarlssonKarlsson

Spättan Jansson

Uwis och Company

Blogg by Maliin Stoor

Tinaminastina

Malin de e jag


Så var det ju sju spännande saker om mig själv:


1. Blir som ett riktigt rivjärn när blodsockret rasar och jag inte får i mig mat.

2. Kan inte leva utan mitt morgon KAFFE !!!

3. Gillar inte sport

4. Mani på servetter !

5. Jojo bantar hejvilt, går på dessa dumma pillermetoden.

6. Jag är Finne.

7. Har gråa hårstrån på huvudet när det inte är svart!

Ja ja ja så är det :)
Bilder på huset kommer här:


Det går undan må jag säga !!

Inga kommentarer: