torsdag 29 juli 2010

Dag 11 och 12

Det går frammåt, vi målar och dom snickrar och bygger och sliter. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Klart huset blir som vi vill. Men det upptäcks saker efter byggets gång.. suck, ja ja vi får se då. Ni lär märka. Men ifrån det dryga till det lite roligare.  Igår blev det målning för oss. Fick världens panik när man läste tidningarna stora varningar att nu blir det regnkaos. Så det blir lugna gatan med målningen framöver.

Fick besök igår av the grannskapena, dom ville fira mig. Ja, jag blev 36 glada år igår ! Hurra för mig !

Sedan vill jag säga att Idag firar jag och Thomas 10 år och 3 år som gifta. Älskar dig Thomas !!


Tänkte visa er en bild på altanen hur den såg ut innan dom fixa till det. Efterbild tar vi när solen skiner för fyyy sjutton vilket väder det är ute nu !!

1 kommentar:

malin sa...

Grattis till ett år klokare! =)
o grattis till 10/3år!! =)