tisdag 1 juni 2010

Superskön Helg med kravaller...

Tja ba mina små SAJBER fäääns out there !!

Säger de då att vi har haft en toppenskön helg.. mmm jag vet det är tisdag idag.
Men ni vet säkert av erfarenhet så är jag inte så turbo nuförtiden.
Don´t ask me vetja jag vet inte varför lixom.
Tebax till helgen. 2 nätter på hotell shoppa en heeeel Lördag i Västerås och shoppa en heeel söndag i Örebro ! Turbo visit på Ikea hanns med.
Lördagen gick lite i ligisternas tecken.
Inte vi, men Sverige Demokraterna hade demonstration just den lördagen (Barnens Dag)
då vi hamna i stan i Västerås.
Upplopp och specialstyrkan och 45 st öööh vad heter det.. stora polisbilar typ bussar.
Äsch ja ni vet nog vad jag menar. Ingen kul alls. När vi skulle åka hem ifrån shoppingen så hamnade vi mitt emot hetsiga ligister. 10 meter ifrån bilen. Så klart fick vi rött ljus ! Där satt jag, Amanda och Julia ensamma i bilen och kollar på dessa arga, hetsiga galna som vrålar och skriker ut all sin ilska och hat ! Polisen bankar med sina batonger. Shit, tänker jag. Dom kommer att anfalla. Precis då slog det om till grönt och jag gasa kan ni ge er på. Holy Shit ! Det var länge länge längesedan jag var så rädd.




Annars har helgen varit super duper !!
Bilder på mina små shoppingbruttor..

Inga kommentarer: