onsdag 5 maj 2010

Murblock och Bänkskiva = SANT ?

Fick en idé till tvättstugan. Vi fynda bänkskivor till tvättstugan på IKEA .
Hur bra som helst.
Då kom jag på en grej idag !
Kan man använda murblock som stomme för Bänkskiva ?
Jag bara råkade kolla på Byggmax hemsida och idén ploppa upp i huvet ?

Vad tror ni? Stengrå bänkskiva på dessa klossar. Sedan någon skön accent färg i tvättstugan ? Eller om man har dom som dekoration och har bänkskåp. Tur är väl att dom inte kostar en massa stålars så man kanske kan köpa hem ett gäng och kolla.

Ha de bra cybers !

Kram

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej

Va kul att du hittade till min sida :)

Jag tycker det låter som en ypperlig ide att testa murblock. Låter som det kan bli jättefint.

Nu ska jag kika runt lite hos dig :)

Blogg by Maliin Stoor sa...

God idé!!!

kommer bli kalas



Maliin