onsdag 19 maj 2010

...då ändrar sig Fröken fräken Amanda...

ifrån att vara sååå säker på Cerise så vände fröken fräken på sin tankeplanet och ville ha Svart istället.
Undra vart hon fått det ifrån ? *host* så det är bara att visa henne vad det finns för utbud. Massor !!!
Visade henne fler IN TRADE tapeter. O hon gillade deras tapeter i mängder. Kan bara hålla med henne, helt totalt Insane snygga !
Nu är det bara El Tapetos som ska bestämmas, beställas och beklistras upp, så har
ÄNTLIGEN Amanda nytt fäscht rum.

3 kommentarer:

malin sa...

Åh! den som de står NYC va ju skit snygg!

annaslantliv sa...

Tack för att du tittade in hos mig och lämnade några ord.
Som du skrev, sånna vänner växer inte på träd. Och tur har jag som har de på jobbet så jag får träffa dom varje dag! Det är inte illa.

Nu ska jag kika lite hos dig innan det är dax att sova.

Må så gott!

Anna

fröken Sätterlund ✯ sa...

Intrade har mycket snyggt :) har också kollat på NYC-tapeten. Men den var dyyyr... Det var mer som en fototapet har jag för mig.

Lycka till med valet!
Kram Therese