söndag 4 april 2010

Nu är det klart !

Vi har bestämt för att anlita folk inför panelbytet på huset.
Vi kommer att byta alla fönster.
Så nu är jag i panikens land. Skicka in papper på husfägen. Bygglov krävs.
Sedan välja panel. Fasad, enkel, dubbel ,mälarpanel, bergslagspanel.
Ja, det finns då en drös med panel sorter.
Det jag är helt överens med mig själv är att det ska vara stående panel med en plåtmidja.
Entrén har jag en liten förändring i tanken. Klart det oxå mä till bygglovspapers.
Startlinjen för panelbytet blir i sommar. Så vi har lite tid att bestämma oss hur vi ska ha det.

Ny ytterdörr ska oxå kikas på. Finns ju en hel uppsjö med dörrar på nätet. Så nu blir det mycket fasadblogg nu =)
Förresten, Amandas rum ligger på is just nu. Vi har hamnat i en återvändsgränd. Alltså jag säger då de. Inte kul att återställa efter klappträn !!! Det går lååångsamt värre. Men jag vet att snart så ska det vara klart. Längtar så och hon med.

Ha en trevlig söndag kväll !
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! I Vi i villa fanns det flera sidor med ytterdörra. Några rigtigt roiga och snygga.
Kram
Gabriella