lördag 23 januari 2010

Typsnitts ångest drömmer om lyx

Stackars er...
alltså ni måste ju ha ledsnat snart på mig eller det kanske ni redan gjort.
Jag byter färg och jag byter teckesnitt stup i ett.
Jag har snart bestämt mig.
Önskade jag kunde bara göra det ostört här hemma.
För det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är så är det
någon som avbryter en med en massa frågor m.m.
haha ja livet är ju så ibland.
Ska kanske ta och rymma iväg hemifrån, till ett ställe där man kan få massage och kroppskrubb. Ansiktsbehandligar.
Äta god mat och bara mingla i en bar.
Rent ut sagt en Avkopplingshelg !
Några av mina vänner har åkt hit..







Magdalena Graaf Helgen är det idag.
Snacka om att jag är avis... Vill oxå ! 
Men ont om pengar är det gott om ibland.
Ha en skön Lördag !!


Kram Hanna Panna

Inga kommentarer: