lördag 2 januari 2010

T V Å T U S E N T I O !

God fortsättning på er alla !
Då har vi ett helt år framför oss som vi ska
fylla med äventyr !
Många projekt att ro i land med, som t.ex.
Amandas rum har inte blive klart ännu.
Mmm  men ibland blir det bara stopp.
Sen är det helger och besök m.m så tiden bara försvinner iväg.
Jag ska börja jobba i februari (ett jäkla tjat på kärringen),
o då blir det ännu mindre tid ! ja ja det löser sig =).
Tänkte visa er 2009 års nyårs dukningen.

Jag ändrade mig i sista senare, dom rosa ljuslyktorna fick bytas ut mot vita istället.
Gjorde egna servettringar.
Köpte något som liknade hönsnät på panduro.
Linda runt servetten sedan fäste jag det med tunt vitt band.
Tog lite av det jag hade i hemmet. Det skulle vara vintertema.
Vitt och krispigt
Blev rätt nöjd, så nu vill jag göra en påskdukning.
Välkomna våren. Har aldrig gjort det förrut så ja vi får se.









Kram
 

4 kommentarer:

Uwis sa...

Ser jättefint ut! /Kram Uwis

malin sa...

Jättefint!

mumsfillibaba sa...

Ser väldigt vintrigt och fint ut!!

Jeanikee sa...

Det blev ju jättefint! Vad härligt att redan planera påskdukningen... Känns som att det kanske går lite i grönt och ev. vitt då? =) KRam på dig!