torsdag 14 januari 2010

Överskottenergi ?



Tjena !!

Bloggar´n här.. jo jag har nog det jäklar i min låda vilket ryck jag fick.
Vi satt och käka middag.
Mmmm min lilla tankeplanet och jag hade möte utan dom andra i familjen, Hehe.
Vi ledsnade ur på vårt sovrum..
Så middagen dukades av och vips.. mm så var hon igång !!
Jag har inhandlat nya sängkläder, dom är nytvättade och nerbäddat i sängen.
 Ahhh jag älskar nytvättade sängkläder. Eller va säger ni ?
 uuuh ok kan visa lite före bilder., skäms. Men vänta ni så ska ni få se sen.
Hallen kommer med på en sväng här med.... den är defenitivt inte klar. Loki Loki.

























Kram

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Håller med! Nytvättade sängkläder "is the shit" ;) Ska bli spännande att se vad du fick för ryck eller rättare sagt vad rycket gav för resultat...

Trevlig helg!
Kram Therese