söndag 24 januari 2010

Jobba Måndag och Ellos thing

Känns märkligt, att nu är det jobb som hägrar i framtiden.
I morgon ska jag bli en kontorsråtta again. Känns ? Njae, vet faktiskt inte.
Ska bli kul och träffa min kollegor. Men sen då ?
haha ja jag vet ju inte för det har hänt så mycket så jag får nog känna mig
som en nybörjare på mtt jobb.Skööönt ! Vara så där extra pantad än vanligt.
Jag börjar en vecka tidigare än vad som är sagt. Jäklar vad jag ångrar mig.
Jag är sönderstressad inombords ! Helt yr i kolan. irriterad, förbannad.
Usch... Ja, jag tror jag bryter ihop.. Det är ingen dröm att gå hemma utan bil,
dåligt med pengar..men innan jag gör det.. så ska jag berätta för er en grej...

Idag hämtade mitt paket ifrån ellos, weehaaaaa tänkte jag.
Super glad Bruuuuum till OkQ8.
tur att jag tog bilen paketen var 0,80 * 0,80 Big big kartong.
Väl hemma ivrig öppnar... Näääääää krukan är skadad!!  Inbucklad.. äsch..
Suck och bananer.
Nä då vill jag inte ha den andra heller.. RETUR till ellos. (Väldigt dåligt embalerade).
Jaaaa mina sänglampor tänkte jag.. sprätt sprätt... ööööhh. Vad är detta ?
Näe.. Bilden på nätet var bättre och skenet. .Retur !!!
Det enda som fick vara kvar blev dessa

Superfina !! Äntligen fick jag något jag tyckte va fint och helt.
Det får bli Betong krukor till våren. Ska snart kolla in Falken igen.
Sedan sova för jag ska jobba.

Kram och sov gott my Cyberfriend

2 kommentarer:

malin sa...

F*n va tråkigt det är när de inte kan packetera grejerna ordentilgt!! Dåligt! Men tur du fick nåt som va helt o fint iaf! =)

Lycka till på första dagen på jobbet idag ;)
Uj va tiden har gått fort!

*KRAMAR i MASSA*

Anonym sa...

Vad är det för sänglampor? Jag har nämligen sett några som ser fina ut därifrån..
/Uwis