måndag 30 november 2009

Tröga inlägg med Julfest & Husgung

Det går lite trögt med inläggen här märker jag... men det har sin förklaring.
Jag håller på att snurra ihop allt och alla i en endaste röra =)
Det renoveras,Julfestas, festas lite till och det ska vardagssyssla samt ta hand om lilla Busfröet Julia på dagarna.. sen har vi fröken Amanda som lägger beslag på min Laptop.
Ska försöka få ordning på allt nu.. Ja, rummet där vi eller rättare sagt jag försöker få till att det ska bli tapetserbart alt. målningsbart så vi kan bli klara snart.
Men då kommer detta... men vilken färg ? Ska vi ha fondvägg? öööhh?
Hmmm, trodde jag hade det klart i huvudet men dessa hjärnspöken vettni.
Ifrån tapeter och färg till...

....Julfest, som vanligt så har jag alltid kul på våra julfester med jobbet. Ja jag kan säga att denna var en av dom bästa.. synd att det tog slut så fort...men det finns själ till för varför det heter :
Underbart é kort eller 4 sekunder...
sååå kort tid var vi inte på Husgunget iaf i lördags.
För första gången på länge så var det folk som jag kände till... hmm kan det bero på att jag var liiite nyktrare denna Husgung? *s*
Men det finns vissa som trodde att jag stannade kvar på stan efter Julfesten *harkel* ellerhur =)
men tack för skjutsen bäjb.
Sen tar vi...

....en hälsning till Lilla Alice som blir 1 år idag, Hurra för dig idag !!


Kram

 

Inga kommentarer: