söndag 8 november 2009

Farsdag och lite bladder

Idag har vi firat Farsdag här hemma med hemmagjord prinsesstårta!! 
Lite träningstårta inför kommande helg, då våran lill-skrutt Fyller 1 år nästa söndag den 15:e! Sitter och funderar på vart tiden tog vägen...
Kollade mina tidigare inlägg där jag skrev att jag kände att jag skulle vilja vara hemma längre...
Klart jag skulle de, men jag börjar sakna lite jobb nu, saknar det dära jobbsociala man har på dagarna. Ifrån Jobb till IKEA !! Guud vad jag saknar I K E A ! öööh, jag vet jag är nog inte riktigt klok. Jag vill dit och shoppa Jul-things... Såg att dom hade en svart ljuskrona.. Me Like, Me Want it NOW ! men har Ikea Gävle de tror ni ? Tror inte de.. Ja ja, ska försöka ta mig dit efter 20:e har liiite fix innan dess.
Nä ska nog Fejsbucka nu lite och sen blir det att gojsa sig ner i soffan..., 
Jo önskar tips, hur får man bort båtlack ifrån en trätrapp utan att slita sönder trappen?
Tack på förhand !
Kram

Inga kommentarer: