onsdag 28 oktober 2009

Ingen frukost i morgon =(

Gillar inte när man måste vara fastande, ta prover och sådant. I morgon ska det lämnas lite blodprover.. hmm ja ja vi får se då.. Så inge kaffe för mig i morgon bitti. Åååh jag önskar att jag inte träffar mig själv i morgon bitti =) Burr, jag kom på en sak... en sådan dära mössa där det står BAD HAIRDAY... sådan skulle passa bra i morgon... alltså undra om jag orkar fixa frillan i morgon bitti uuuuh utan kaffe.. Yihaaaa. inte då.. ja ja i morgon är det en annan dag =) Idag så har jag jagat dessa äckliga bananflugor, dom dör aldrig. Dom är nog imuna mot all gift i världen... suck, ja ja någon dag så ska dom väck ! Ha en god natt och dröm sött =) Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

HIHI du skulle ha det som mig...tar på mig håret på morgonen och tar av det på kvällen...lika snyggt varje dag!!!HAHA

Uwis sa...

Vi hade sånna bananflugor i sommras, dem försvann till slut men det tog tid!

Lycka till i morgon, det är inget allvarligt hoppas jag!

Kram Uwis