tisdag 29 september 2009

Här är det hostigt och snorigt..

Jaha, dags igen för sjukdomar...
Inatt så har Julia hostat rätt rejält, hon rosslar och snorar som sjutton.
Likaså med Jonas och Amanda... Yihaaa...
Snore hänge ända ner i backen... som Peter Karlsson sa i Blå Grodorna
I dag blir det åka till en affär som säljer ytterkläder till Julia.
Hon lär ha en tjockare jacka än en tunn fleecejacka...
Skor lär inhandlas, men Lilla strumpan har såå knubbiga fötter. Så det lär inte lätt att hitta skor.
Det är vad som händer här i huset just nu..
Sjukdomar och elände, Välkomna hit om ni vill bli sjuka !
Det är gratis så sug i er bara ! =)
Annars då ? Jag njuter just nu av morgonen.. Jag har fixat allt småfix igår kväll.
Sååå skönt. Behöver bara köra en dusch och fixa till sig inför shopping vändan...
Kanske ett bord som ska torkas av, men såå underbart skönt att bara ha det så..
Känns som om jag börjar komma tillbaka i livet..
Men som ni vet så är denna blogg om Julia för det mesta.
Det är hon som är huvudrollen.
Vi andra hänger meeed..
Ha det bra !
Julia hälsar

1 kommentar:

Anonymous sa...

Precis så känner jag också just nu. Som om att jag håller på att komma tillbaka..som att jag inte varit mig själv ett tag.. får väl skylla på gravid och ammningshormoner som man hade förut :). Nu är man bara vanliga häxan surtant !:))

Tråkigt att höra att ni är sjuka..och hela familjen. Krya på er och mycket godis och bra filmer brukar hjälpa dem större barnen i alla fall.

Kram /Uwis