onsdag 19 augusti 2009

Skriva en Bok ?

Ja, jag sitter och funderar om jag ska skriva en bok.
Jag har så mycket inom mig som måste bara ut !
Alla känslor allt !
Tankar fundering, saker som har hänt, saker jag velat sagt och gjort.Men aldrig blivit av.
Kan man få utlopp för det i en bok ? Heter det utlopp ? *s* lät konstigt det dära ordet.
Satt och funderade en kväll på hur jag skulle vilja tänka den dagen man ligger där på hemma och dregglar och är halv senil...Jag vill känna att f*n vad glad jag är som gjorde det, inte ångra mig och undra varför gjorde inte jag de saker jag ville göra.
Det är faktiskt upp till mig att bara göra slag i saken. Ingen annan kommer att kunna göra det åt mig. Så varför vänta ? hallåååå har jag fått en kris ? Hmmm ska nog fundera allvarligt på det *s*
Ja vi får se då.
Kram

Inga kommentarer: