torsdag 11 juni 2009

Skolavslutning och fläskläpp !

Aj aj jädrans vad ont jag har ! I morse låg jag och Julia i vår säng. Julia drog i sig sin morgonvälling. Proppmätt blir hon, sätter henne upp för rapning.
Hon lallar och donar med sin flaska. Pang ! Så ramla hon bakåt, hennes bakhuvud landar rätt på min överläpp. Oooh aj aj aj ! Julia Grinar till lite och jag stelnar till av smärtan. Så nu har jag en snygg överläpp. Hon lyckades landa nära mungipan så svullnaden hamna vid mungipan så man ser inte så mycket. *phew*öm är jag som sjutton.
Skolavslutningen igår slutade med störtregn..
2 låtar hann dom med att sjunga. Sen kom hällregnet.
Nu har man Amanda kvar i Mellanstandiet 1 år till. För storebror hade sin sista dag igår.
Nu ska han bli stor kille.... Högstadiet.. uuuh
Han växer och växer.
Snart måste jag säga åt honom att sätta sig ner när jag ska skälla på honom =)

1 kommentar:

Uwis sa...

Ajaj.. det där med läppen lät ont!
Du får låtsas att du är i hollywood och har sprutat in lite sådan där silikon för att göra läpparna större ;)

Stora barn du har, jag tycker min Linus börjar bli stor och då har han just gått ut tvåan :)
Här regnade det oxå på avslutningen idag, som vanligt! Svensk sommar i ett nötskal...

Vårda läppen nu och tänk på att i morron är det fredag och vin kan man dricka även med sugrör ;D

Kram.