söndag 21 juni 2009

Peace & Love m.m..

Värmen är på gång sååå skönt ! Äntligen.

Fast man måste ju klä av sig och gå nästan naken, jag är inte så förtjust i att gå naken offentligt. Hur kul är det då när kroppen har blive ommöblerad. Vi få se. Peace and Love 2009 - Festivalen ska ju stånda...Ja det är en hel del jädrans staket här i Borlänge..Vi bor ca 700 meter ifrån huvudingången till festivalen.150 m ifrån Campingen...

35000 biljetter sålda.. Det kan inte bli mer än bara en JÄTTEFEST i flera dagar..

Altanen har fått form. Känns rätt nice där i min lilla Lounge hörna. Hemma bygge. Haha, ja vad gör man inte om man inte harmadrassen full med pengar ? Jag gillar den men klart är den inte på långa vägar.

Färgskalan är då Svart-Vit och grönt som accent färg...Piffa till lite mer.. det saknas liiiite detaljer och färger. Men så här ser det ut nu. Stolarna ska få en ny färg. Får jag tips av er vore jag jättetacksam. För nu är det stiltje i tankeplaneten.

Ha det bra !

Kram Johanna

4 kommentarer:

malin sa...

Va fint ni gör de! Mys mys mys.
Själv försöker man mysa till de på den lilla balkong man har. men då är frågan mer vad som får plats än hur man vill ha de....
Krams

Jempa sa...

Hej hej!
Tycker att stolarna ska vara vita med svart sits! =)

Kramkram

Yrvädret sa...

Fan vad snyggt!! :)

Jag tycker att bordet ska vara svart (alltså loungebordet) så det matchar soffan och gamla tv-bänken..

Me like a lot!! Kom hit o fixa vetja, jag är skitdålig på det..

Anonymous sa...

Ser jättefint ut!

Lite gröna växter, kanske någon lavendel i en "silvrig" kruka eller något litet "träd" på stam skulle vara fint.. :)

/Uwis