söndag 28 juni 2009

Peace And Love 2009 slut...

Halloj ! Ja då var det slut på festivalen.
Camparna utanför oss har börjat röra på sig...
Musiken börjar spelas igen.. Det borstas tänder och turkduschar..
Vissa har tagit med sig en 2 sits soffa, röd.
Syns inte alls... haha..
Igår eller rättare sagt i morse kl 04:30 så var det världens fest på fältet haha..
Jag vaknade av att det dunkade så konstigt..
klev upp för att kolla läget..
Ja det var ju folket utanför som skulle ta ut det sista av festivalen..
Dom spelade så min celluliter nästan slätades ut=)
Bra vibrationer.. men det göööör inget.
I kväll kommer det vara tyst.. Vääldigt tyst..
Det har frågats om vatten.. har fyllt några flaskor åt uttorkade festivalprissar. Jag kunde nästan blir hög av deras ångor. 2 st ville duscha huvudet. 3 tjejer lånade duschen.
Som betalning fick vi 47 kr och en Aftonbladet...
Jag har spolat bort pink 52000 gånger ifrån våran syrén häck..
Borlänge Kommun ! Fixa en Baja Maja eller ge oss ett el stängsel i syrén häcken !
alltså käka frukost i en Bajamaja som inte existerar är ingen höjdare.
Tältarna är inga problem men Urinet !
Jaha nä jag ska ta och städa till lite här med och vänta på att dom sista på fältet
ger sig av för så kan jag spola bort det sista pinket.. mmmm urin YAIK ! Äckligt !
Sen är det dags för Dalecarlia, men jag hoppas att
dom inte pinkar i min häck =)
Ha det bra !

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Oj, verkar varit ett rejält håll i gång utanför er! Jag skall nog inte klaga på några hästar som för med sig lite flugor. Piss, huvva!! :/

Ha det bra i alla fall :)

Uwis

hemmahanna sa...

Usch vad äckligt, fast tänk om de växer med monsterkraft nu av all gödning, så att nästa års blommning slår allt.