tisdag 23 juni 2009

Lunch och middag

Just nu när jag skriver så får jag ett enormt sug efter en påse bilar...
Åååhh känns sååå jobbigt. Eller en stor bit chokladkaka..
Men jag ska klara det.
Dagens lunch blev rester ifrån igår. Middag bestod av räkor och avokado majo ägg plus grönsallad... Mellanmålen har varit nötter och morot.
Längtar tills måndag.
Då kan jag äntligen väga mig och se om det ger resultat.
Jag är osäker om jag äter rätt? Hur mycket ska man äta, alltså mängden ?
Jag vill inte trycka i mig mat och inte äta för lite för det känns fel.
alltså middags idéer och lunch finns det massor av men så få frukosträtter, tråkigt att äta kokt ägg och majo varje morgon. Haha, jag som precis har börjat och är redan less på ägg.
Kanske prova omelett i morgon.
Ha det bra
Tack för mig

Inga kommentarer: