måndag 15 juni 2009

Ikea och altanprojekt

Precis
Igår drog jag och Jenny iväg till IKEA..
Oooh yes ! Regnigt värre, men vad gör det när man ska till Ikea ?
Det inhandlades lite grejor..
Bland annat:
tyger, hyllor, madrasser, diskborstar och annat som är så bra o ha..
Idag är det altan som gäller och i morgon... Uppehåll uppehåll !
Oooh ja.... så nu är det bara och köra på..
Vilket slit ! The Man och Jesper Leker snickare och så klart ett celebert besök av
Byggmästaren Eliasson... Barnens Livs coach ! =)
Jenny och jag syr gardiner och gör nya kudd fodral.. O Jesus vad duktig Jenny är..
och när jag säger det till henne så får jag till svar:
Ja du, Johanna 2 raksömmar är inte så svårt =)
hahahaaaa neeeee Jenny jag vet. Men jag tycker det är så kul att JAG inte behöver säga hur man ska göra. Utan det bara går undan... Racerfart !
Lite altanbilder och på Snickarna

Inga kommentarer: