onsdag 24 juni 2009

Goood morning.. eller jag

Har faktiskt vare uppe rätt länge..
Frukost 2 st härliga ägg med Majo 1 kopp kaffe och ett glas vatten..
Yammi... öööh nu ljuger jag haha.. (he få duge)..
Jag måste gå lägga mig tidigare på kvällarna..
Jag lägger mig runt 23:30 varje kväll.. Alltså jag är död som en sill när Julia Vaknar..
Usch jag blir så irriterad på mig själv.
Jag måste komma på något kul o göra på kvällarna istället för att surfa.
Men vad ? Åhh promenad.. ja det skulle ju sitta fint.
Man går fortare ned i vikt då har jag hört talas om *s*
Idag ska jag upp till skräddarbacken.. Och fika.. hmm Kaffe var det här och en näve Nötter.
Syrran sa att det skulle vara lagom mängd. Sen att äta var 3:e timme.. hmm Lycka till Johanna.
Shit the same. Jag klarar detta.
Det har gått 2.5 dag. Känns som en evighet. Hmm undra varför ? För min hjärna är inställd på vägning på Måndag. Kanske ska jag ändra dag till fredagen istället. Så man får en kick inför helgen och då vräker man inte i sig grejer.
Det löser sig =)
Tack för mig

Inga kommentarer: