lördag 30 maj 2009

Idag är det en annan dag..

Mycket gladare.. Känner mig faktiskt på bättre humör.. och gladare inombords.. Tack för era snälla kommentarer.. Dom värmde. Stora Kramar till er alla tbx ! Vad gjorde jag igår då ? Jo jag snickra ! Snickrade på framsidan. Ska sätta in en bild senare så ska ni få se.. Har tagit före och efter bild. Idag ska det på Partaj igen ! Alltså nu känns det som om jag varit på fester rätt mycket. Öööhh.. Ska till Jobbet dom ska ha den årliga Kajfesten. Där chaufförer och kontorsråttor ska slå ihop sina partypåsar. Vilken tur att vi bor i stan... för om min kära Thomas ska föra den mysiga traditionen vidare efter varje Kajfest, med att promenera hem ifrån festen så behöver han inte gååå såå väldans långt i år.. Vilket han har gjort och då har vi bott i Skräddarbacken ! Crazy man... Jag har fixa barnvakt till Julia så hon ska sova över hos Jempa med familj inatt. Första gången hon ska sova borta. Mammas lilla beeeebis =) Men hon kommer nog inte sakna mig... Hon störtdiggar Jenny. Spelar inge roll hur lång tid det går innan vi ses, så får Jenny alltid dessa glada leende av Julia på en gång. Andra brukar hon kolla in ett tag och funderar om hon ska ge ett leende eller inte.. hehe Mammas Babe ! Just det ... ett hus jag länge dregglat efter här i Borlänge är till salu. 3 miljoner ! Ska dom ha för huset ! Katshing! Katshing ! Hellooo very mucho dinero ! Men jag gillar huset. Så snyggt... Ok.. ett fel kan jag nämna att det är ekluckor i Köket. ME not like Ekluckor. Dom blir så gulfula efter ett tag. Ja ni, miljonär det skulle man vara. Klicka på bilden så kommer ni få se hur det ser ut på insidan. Ni får ha det sååååååå bra idag och jag mää ! Ja jag är mycket gladare idag fortfarande. Så höres vi ! Kram in Cyber ! / Yo-hanna...

3 kommentarer:

Erica sa...

Verkligen supersnyggt hus! Deras inredning var inte fy skam heller, me like ekluckor ;) Men tre mille är inte lite pengar... ^^

Sunshine sa...

haha, kommer ihåg en gång då T gick hem fr kajfesten med bag in box påse(urinpåsen)i handen och skulle bara ha det sista..hahaha
Då va herr T i fin form...hoppas ni hade trevligt igår.KRAM

Uwis sa...

Huset ser fint ut! Jag gillar ek!!

Skönt att höra att du känner dig "bättre" . Kram på dig!