torsdag 9 april 2009

Tyst, sent och bara jag är vaken...

Det är Skärtorsdag och det är bara Johanna vaken... hör radion väldigt tyst och en liten KnorrMaja i sin säng.. hon ligger säkert upp o ner nu.. hon snurrar och vrider på sig heeeela tiden.. Förresten, så Satt Julia själv en stund utan stöd på Golvet... otroligt vad det går fort.. Snart tar hon väl studenten.. *s* Det blev inte så mycket shopping idag.. lite leksaker till Julia och ett par byxor ifrån Lindex till henne.. åååh, vet ni.... hade på mig världens jobbigaste byxor... Suck, så jag gick o drog upp dom varannan minut.. så hela shopping rundan gick ut på att dra upp byxor.. Jag blev så less så jag åkte hem.. usch. Man känner sig inge bekväm och neeeej blää, Såg i speglarna att håret ser förjävligt ut. Har tappa så mycket hår nu, så det borde vara förbjudet. Måste ta o gaska upp mig. Bli lite Hot hot -mama, Me not Slusk mama =) Ja det blev dagens gnäll inlägg och må det nu vara så... Ha de bra Och Glad Påsk... Drar till Blå-Kulla nu.. Tjarå och soooov gott

2 kommentarer:

Erica sa...

Känner igen dom där stadspromenaderna. Kläder som inte sitter på plats och hår som står på kant.. känns som att det knappt spelar någon roll vad man gör nu för man ser alltid mkt "sluskigare" ut än alla andra tycks det.. Tur att man har en bebis med sig, dom är världens bäst ursäkt för vad som helst, skabbigt utseende, dåligt humör you name it :P

Yrvädret sa...

Vad är det du säger? Usch byxproblemet känner jag till men du ÄR så jäääla snygg syster, det äre nog bara så att du inte ser det själv.. men I get the feeeeling, jag önskar jag vore hälften så fräsh så skulle jag vara nöjd.. en annan bor ju i skogen med trollen typ.. och dessutom. Min pojk e ju baske mig 4 mån äldre än prinsessan.. jag borde kommit längre i min hot mama process.. men IKKE!! Jag gick däremot en powerwalk kl 5 i morse.. 5 km, kändes bra!! KRAM PÅ DIG och du är ju fasen skitduktig som redan börjat träna o allt! Du är värsta GO Girl Hot Mama!! Virrig jag?? Ehh JAPP!! Hoppas du fattar ngt ...