onsdag 29 april 2009

Ja visst är det klart ! Plankus Väggus !

Äntligen ! Som jag längtat! Nu är det klart.. Yes yes yes. Väggen blev superbra.Men vilken tiiiiiiid det tog.. Jisses.. Men nu sitter den där.. Nymålad och jag bara ler.
Tur att jag har Thomas. Han har fixat och donat med denna Plankvägg.
Jag börja riva, sen kom Julias Farfar och hjälpte till... Sen vart det the Handyman himself..
Han regla och han isolera.. och satte upp rå-sponten... Jag grunda plankorna.. och sen strök jag på med Carlssons Vita 2 ggr ifrån Flugger... Kanonbra färg...
O sååå Nice..
Ja, nu blev jag lite fundersam.. Jaha, vilken stil ska jag ha i huset ?
Är jag den skabbiga chicca Bruden ? Neeeeee Är jag den Typ Bara Super Retro måste bara vara -50 -60 tal ? Neeeee
Är jag Ko-Britta med Lanlig inredning ? Njaaa joooo hmmmm ????
Är jag Franska lantpigan med inbakade baugetter på Väggen ? Neeeeeeee
Är jag den som vill ha en gammal Nucka ifrån 1800-talet på väggen ? Neeeeee
Är jag 90-tals färgpalett alá Beckers ? NO WAY !
Är jag den Moderna Lexington I like the vita stuket ? Jaaaoooo Maybe.
Åååååh... varför blir det så här ? Vill hitta den röda tråden.
Allvarligt alltså...
Tips emottages som sjutton... Ös på bara...
Från Plankan till Falun..
Vilken tur jag har att Jempa kom förbi o hjälpte till med allt som skall göras när väggen blev klar.. tusen TACK Jempa !
Sen kastade vi i oss lunch och drog iväg till Falun...
Jo i Falun hittade jag på 2 st vita burkar och det var REA ! Yes... dessa ska vara till kaffet och vällingen.
Så var det med dagens inlägg...

See U !

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Handyman kanske är liiite överdrivet :)

/The man

Uwis sa...

SÅ fint det blev!! Kanske man måste smöra med min man oxå att fixa en sån där fin vägg!