lördag 25 april 2009

Grilla, dricka cider och sen ska hela huset gunga !

Ja det ska jag göra..
Bara Brudar... No grabbar... O jag hoppas att det inte blir så mycket bebisprat..
Ja ni vet: Oj vilken rökare hon/han la i blöjan eller vad dom har för blöjor.
Vilken välling som är bäst osv..
Ni som känner Johanna sens gammalt... Ni vet hur en sådan här kväll slutar...
Haha..
Ja nu ska jag vara Johanna I kväll Bara Johanna.
Mamma får jag vara i morgon.
För Julia kommer nog inte gråta över att jag är Johanna ikväll..
Nej ni allahopa.. dags att börja göra sig klar för avfärd till Skräckbacken.. =))
Ha det bra... så kommer det liiiite text i morgon...
Drinktipset för Idag

Bild lånad ifrån Cocktailguiden

Apple RAZZ

2 cl Bacardi Apple

2 cl Bacardi RAZZ

guanabanajuice

Häll ingredienserna i en shaker.

Skaka och servera i ett highballglas fyllt med krossad is.

Toppa med Sprite.

Garnera med hallon

4 kommentarer:

Syster i da house sa...

Mumma! Själv ska jag åka på bröllop nu!! :)

malin sa...

dä lät riktigt gott! ser fram emot att min piercing läkt så man själv kan ta sej lite ;) Valborg kommer bli najs med andra ord *hihi* då är den läkt =)
Ha en toppen kväll! *kramar om*

Uwis sa...

Verkar gott det där, jag älskar Bacardi Razz!!!

irma´s uthus sa...

Hejsan!
Mums vilken drink, hade du kul igår tro? Kul blogg du har.
kram irene