onsdag 4 mars 2009

Igår var det desperata husfruars kväll..

Yes ! Äntligen så har det börjat som jag väntat... SÅ det blev en slappar kväll framför tv:n. Först kollade vi på "Den rätte för Rosing" och sen vart det Desperata Husfruar... Förresten så ringde prällen (Prästen) igår o bokade in ett samtal hemma hos oss angående dopet. Öööh vad ska man prata om då ? Låtar på dopet kanske ? Hmm jo jag skulle vilja ha Purple Rain Med Larz Kristerz.. *S* Alltså jag e inget storfän av dom.. men kuliga snubbar ifrån Älvdalen.. Undra vad hon skulle säga då ? Idag ringde jag till jobbet och erbjöd att jag kan hoppa in extra lite då & då. Jaha då fick man hoppa in på Måndag.. *s* här går det undan.. Kul ! Så nu ska Mannen min vara hemma o ta hand om Julia. En heeeel dag för som sig själva. Tror dom kommer o ha det såå mysigt. X-Box, slummer i soffan, X-Box, sova, X-Box osv.... Funderar på att klippa till håret nu, ser förjävligt ut nu.. Det är lite gråa hårstrån som kommer o hälsar på nu. O det är bara o skynda sig för att dölja. Har just nu Eminem i bakgrunden och jag sitter tydligen och gungar i takt med hans låt utan att tänka på det.. Cause Im slim shady.. please stand up, please stand up... hehe Det är slask ute nu.. uuhh det är väl ingen höjdare med slask men det betyder att det blir bara närmare våren.. Yes! Våren here we come. Ha det bra där ute ! Kramar till er alla..

1 kommentar:

malin sa...

Ni har lite att planera ni med inför dop =) Kan tänka mej att prästen vill komma o prata om hur ni vill ha de.
Gjorde han inte de med de andra två kidzen?

Vad är de du jobbar med?

KRAMAR I MASSA

(Svar på din fråga ang dop inbjudan finns på min sida under din kommentar.)