torsdag 12 februari 2009

Nu får det vara slut på kylan!!

Nej.. nu får det vara bra med kylan. Fryyyser...
Orkar inte med att bylsa på med overallen på Julia. Fram o tbx...Hit o dit... *burr*
Våren !!! vart är du?
Från kyla till barn..
Visst är det kul med barn... dom små gullungar...
Storebro han sköter ju sitt jobb som bror,
men ibland blir det lite väldigt snabb på vissa saker...
t.ex. Lillskruttan vaknar till liv och sträcker på sig o gnyr till * schwiich* så är brollan där och ska ta upp henne. Låter hon i sin vagn *schwiich* vem är det som är där på 2 Röda ?
Jo Brollan igen.. o tar upp henne Osv..
Så Julia kommer nog på att om jag grinar lite grann väldigt ofta så kommer brollan flygandes till mig och jag få precis som jag vill..
haha och sen köra med det dära resten av mitt liv... Hmm..
Annars är det faktiskt ganska bra här henma...
Har lagt ner det dära med att sy Julias Dopklänning själv... Uuuh det slutar nog med att det blir en grytlapp av all tyg till slut. Men Tårtorna kommer jag göra själv..hehe.. ..
Just det.. har ju ett projekt kvar....
Han jag är gift med fyller år på Fredag.. o det är Alla Hjärtans dag på Lördag...
O jag ska försöka o fixa till lite då..
o kusinen Jenni och hennes Oscar ska komma upp i morgon..
Här händer det grejer helt plötsligt.. och jag ska skicka inbjudan angående dopet till alla.
Ja nu rör det på sig... ja ja nu ska jag göra oss klara för en färd till Falun till Tandis med Brollan...
Ha de bra! Tjoff
Kram i cyber
Johanna

Inga kommentarer: