onsdag 4 februari 2009

..det är tyst skorstenen..

... eller var det ljusen som skrämde skatan? haha ! eller ska jag elda för skatan..*s*
Inte ett ljud ifrån skorstenen, tyst och nu är det som det ska..
Min fälla uppe på övervåningen kanske inte var den bästa men iaf.. jag vill inte ha en koldoppad skata som far inne i huset hej vilt.. usch hemska tanke
Igår hade jag ett litet ljusparty... o jag trodde att det skulle bli de vanliga gänget som har visningar hos varandra när man ska shoppa lite saker här o lite där...
Men det blev fler denna gång o det tyckte jag var såå roligt att dom kom.
Men jag kände mig bra förvirrad.. allt bara yra omkring i huvet på mig..
Men det var nog för blev så glad över allt folk som kom...
Fick en supercool blomma av U på jobbet och fina tulipaner av K..
Blommor gör en så glad.. *kram* åt er båda. Ni är för goa.
Så nu pryder dom mitt bord i vardagsrummet... ---->
Känner mig rätt ensam nu för det är inte många med små bebisar som går hemma o skrotar ( alltså av dom som jag känner) o alla har ju fullt upp med sitt, men igår.. ja jag fick mig en kick av livsglädje igen. Ja så lite.. eller det var mycket för mitt hjärta kan få mig lysa i mi själ.
Hmm är det biktens dag idag?? eehhm.. *harkel* kanske de.. Deep Talking shit.
Nu ska Julia ha mat...
Tjoff.. Johanna

Inga kommentarer: