tisdag 9 december 2008

Vad serviceminded personalen på apoteket är...

NOT !! Ursäkta men jag blev nog liiiite förbannad igår på personalen på apoteket. Folk står o väntar på lite hjälp för att hitta det dom söker, men personalen som ska finnas tillgänglig står o pratar, skrattar med en kund o sen visar det sig vara PRIVAT!!!! hallåå.. o jag är inte ensam o att tycka detta.. Helt sjukt, sen då när man får hjälp efter 15 min så är hon nonchalant o säger att det jag frågar om är tillbaka skickat för den produkten inte säljer så bra. Men hon skulle kolla om "paketet" hade gått iväg... ( Ååh viken jobbig kund jag är =) ) men oj det låg kvar.. o så fick jag det jag ville ha.. mmmm tjena.. o jag mitt arsel säger: tack för hjälpen.. *s* hehe skulle ha sagt slarvisen.. Ja då har man vräkt ur sig detta..sköönt. LUNCHTAJM!!! See U!!

Inga kommentarer: